Trästock 09

Mina förväntningar på denna helg var ändå rätt höga när jag satte mig på bussen mot skellefteå i Torsdags, och tänk att den ändå toppade allt jag kunnat förvänta mig. Vilken stämning det har varit. Norrlänningar är fan bäst på det här med fest, det må jag säga.
Speciellt bra i helgen har våra grannar från Älvsbyn varit. Ett gäng riktigt sköna människor! Sen har jag stött på en hel del trevliga människor både sånna jag känt till innan och helt okända. Enormt trevligt har det varit. Och mysiga nätter har det varit.
Dock blir det lugnt på festfronten nu. Men måste säga att den här sommaren har varit den absolut bästa i mitt liv. Och den kanske är på väg att bli ännu bättre, och det är helt sjukt.


Nappflaskan var nog den bästa icebreakern ever. Den ska med på trästock 2010 (trästock 10?).

godmorgon:


/ballongbruden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0