Do all you can do, to help me get to you

Denna vecka är hektisk här hemma med många matgäster och besök. Det är trevligt ändå, trots att det mest bara är mamma och pappas kompisar. Idag känner jag mig lite lam, bortkommen och skabbig. Ska hoppa in i duschen så fort jag skrivit färidgt detta. Till middagen idag får vi Sofies, min brors flickvän, föräldrar på besök. Det luktar som att det blir trerätters med hjortrontjosan till efterrätt. Inte dåligt ju.
Jag är taggad inför torsdagen då det bär av på nya äventyr till Skellefteå och Trästock. Veronica Maggio, John ME, Miss Li är de band jag bland annat planerar att se. Annars kommer jag nog mest finnas på campingen, så som det ska vara.
Känner på mig att det kommer hända spännande och bra saker där. Eller det är i alla fall vad jag hoppas på.

Nu är det dags att hoppa in i duschen. Jag hittar gärna på någonting ikväll, så om någon är sugen så hör av er! =)
Haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0