mj

Ikväll har jag och Linnea bakat snickerskaka. Jäklarns vad fett det är. Jag kommer mest troligt rulla imorgon, för det är så fruktansvärt gott så det går inte sluta äta.

Värmen har varit brutal idag och jag valde helt fel byxor imorse då det såg ut att bli en något kyligare dag än de innan. Men barnen har varit fina och duktiga och uppvisningen för föräldrarna kommer nog gå kanon imorgon. Jag känner mig lite stolt.

Ser just nu en dokumentär på svt om Michael Jacksons liv. Shit, den människan var så jäkla stor, men så jäkla ensam. Hans personlighet verkar vara så sjukt fin, liksom kärlek rakt igenom. Det är så synd att alla rykten gav honom bilden utav ett snuskhummer, för jag tror verkligen aldrig att han gjorde någon illa.

Det är grymt varmt i mitt rum och jag förstår inte hur jag ska kunna somna ikväll. Fast jag har är riktigt trött och har huvudvärk, så jag hoppas jag finner sömnen i alla fall.
Godnatt snart.

You don't know what you got till you're missing it a lot
I had to go throw it away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0