en hög stjärna

Imorse klev jag upp i vanlig ordning klockan 6 men denna dagen var det inte för jobbets skull untan för att min buss till sundsvall avgick 8.05.
Sov mest hela vägen och när jag kom fram var det bara några minuter innan även Ida-Karin och gänget dök upp. På tågstationen såg vi även Marit Bergman gå omkring med rullar i håret. Tokigt.
Ställde oss längst framme vid scnenen direkt när vi kom dit och jag fick flashbacks från tiden då jag verkligen kämpade för att hamna där längst fram på konserterna. Nu var det almost tomt så det var bara att ställa sig där. Praktiskt.
Någon timme och kvart senare stod han på scenen och konserten var bra. Lite dåligt med tryck då orkestern enbart bestod av en trummis och en keybordist, resten var playback. Detta gjorde att man inte fick den riktiga konsertfeelingen som bara en riktigt ordentlig bas kan ge.
Vi märkte längre in i konserten att mannen verkade mer och mer skum. Himlade upp i himlen och vinglade lite smått, glömde låttexter och hånglade nästan med en filmkamera. Kanske inte likt mr D?
När konserten var över hittade vi honom senare vid ett stängsel där han signerade, dock kände jag inte för att få någontng signerat så jag roade mig med att ta bilder.
Han är faktiskt lite het trots att han är så liten och kläderna är sjukt snygga!
Det var kul att träffa Ida-Karin igen och vi lär ses igen i Augusiti. Tummen upp för det!



jag tror i alla fall inte jag faller dit igen. Hans kapasitet att charma mig försvann med honom till tyskland för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0