insperation tack

Inatt låg jag vaken och tänkte på hur mycket jag saknar att skriva. Då menar jag inte i bloggen eller msn, utan jag menar mer att uttrycka mig på det sättet jag gjorde förut i noveller, dikter och låttexter. Jag försöker ibland, trycker upp Word, sätter händerna på tangenter och sen........nej.Eller tar fram gitarren spelar en trudelutt och ska precis börja sjunga några ord men .....nej. Det kommer ingenting, jag kan inte längre. Mest troligt har jag blivit för hård mot mig själv samtidigt som jag vet att de jag vill skriva om, vill ingen ändå läsa om. Fantasin som jag hade för något år sen har nog försvunnit endel kan jag tänka mig, men det känns ju otroligt tråkigt. Men en dag ska jag skriva något som betyder. Det måste jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0