Kär i.......

***************** De du!.. de får inte du veta.. De e bara en person som vet vem ja är kär i.. och de e ja :P.. Hehe.. Ja ska va lite hemlighetsfull nu .. inte gå å säga rakt ut för alla vem ja är kär i.. Hehehe... Men asså.. Emil e ju inte kär i mej så ja orkade inte va kär i han häller.. men som ja skrev förut i dagboken ” Kanten längst ner på mitt hjärta kommer alltid att slå för Emil”.. Så Emil.. du kommer alltid att ha en chans på mej.. dvs.. Om du vill ha mej.. så är de bara att ta mej.. ajja... har varit på Cirkus me Maria, AnnaMaria, Sandra, Siri och Julia K.. Asså Julia är typ hur shyst som hällst.. :D:D.jajamensen.. hehe.. men höreni.... jag är kär i ****.. haha.. den ända som kommer veta de är min lilla bästis Anna.. :P:P:P:P:P.. För de gör inget om hon vet de för ja vet att hon inte skvallrar också går hon ju inte i min klass så de gör ingenting om hon vet de.. Oj va långt jag har skrivit nu.. Hur orkar ja... Jo ja orkar för att jag inte har något annat att göra.. nu kom ja på en annan sak att skriva.. Jag är FÖRKYLD!.. Fatta va jobbit asså..!.. Å.. de e asjobbit.. Typ snorar å har mej hela tiden.. men tur att de e hälg nu så att ja får krya på mej lite.. hehe,.. Nu får ja nog ta å sluta skriva för ja tror knappast ni har orkat läsa hit...Lr har ni de??. haha.. a de har du ju.. hehe.. ajja.. Kramis / Vickisen



Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHA jag dör. Och det där var ändå inte jättelängese...

2009-06-04 @ 10:58:09
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, så jag var visst din bästis? haha jag trodde din bästis va julia k :P oj va jag var avis på henne! haha, ja vad man va fjantig när man var liten :P trevlig läsning iaf!!

2009-06-05 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0