Rapport fran Rhodos

Man kan nog inte ha det sa mkt battre an sa har.  Solen skiner varje dag, havet ar ljumet, hotellet ar fint, maten god, aldersgransen for att kopa alkohol och ga pa krogen ar 17. Later inte dumt va!?

Har mest bara legat och pressat saklart. For tillfallet har jag sa ont i skinnet sa jag vill hoppa ner i ett isbad, men forutom att jag brant mig rejalt idag sa har jag klarat mig ganska bra. Har aven varit inne i Rhodos stad en dag men shoppingen har ar ingenting att skryta om eftersom priserna ar minst sagt desamma som i Sverige. Lite trakigt.
Igar gick jag och Moa (pappas gamla jobbarkompis dotter som vi hittade har med sin morsa och latsas farsa) ut och skulle hitta oss en bar att sitta pa. Vi borjade ga resturanggatan och blev pa vagen bjudna pa ngn sorts tuttifrutti-shot som var riktigt god och sedan fick aven en liten drinkt pa vagen. Hittade ingen bar med drag sa vi gick tillbaka till den dar vi fick shotarna. Dar fick Moa prova pa bartender yrket da hon fick sta bakom disken och blanda drinkar at alla oss andra pa baren. Vi drack aven en smirnoff, gick darifran och glomde lamna dricks. Daligt av oss.
Darefter drog vi tillbaka till hotellet for att hitta ngra pojkar att ta en drink med och eftersom Moa redan hade sett ut nagra sa gick vi och knackade pa deras dorr. Det visade sig att de var deras sista dag sa dom skulle egentligen somna tidigt men efter lite overtalning fick vi med dom ut. Vi kopte smirnoff pa en affar och gick sedan till stranden och satte oss dar. Det visade sig vara ett gang trevliga Goteborgare. Vi satt och pratade ett bra tag och bestamde oss sedan for att ta ett dopp i havet mitt i natten. Grymt mysigt var det. Drog sedan till hotellet in pa deras hotellrum och spenderade halva natten dar tills mamma tyckte jag skulle komma hem och sova. Mkt trevlig kvall iaf.
Imorgon ska jag och Mamma aka till Lindos for att hitta en battre sandstrand eftersom har bara finns klapperstensstrander. Pa kvallen ska jag och Moa ut pa bargatan i Rhodos och parta loss. Dar lar det vara drag!

Vet att vadret i Sverige inte alls ar bra vilket jag inte bryr mig ett skit om nu. hah. Dock ska det bli varmt till MIdsommar.
Jag vill veta om folk vill hanga pa till Holmon pa MIdsommar. Det vore kul. Hor av er i sa fall. Har eller pa telefonen pa onsdag.
Nu ska jag skicka ett mail till Vickan som jag lovat.
Hej

Kommentarer
Postat av: Taggen3

Hoppas du har haft de as bra därborta :)

2009-06-16 @ 20:02:16
URL: http://thomasagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0