Varför kan jag inte släppa?

Även idag har jag varit på KFUM-gården och lärt mig saker som jag ska ha nytta av när jag ska leda mina barn senare i sommar.
Jag har bland annat lärt mig vad KFUM står för, vilket jag inte visste innan. Det står alltså för Kristliga föreningen av Unga Människor. Alltså inte "av unga män" som KFUM kan stå för i andra städer. Därav finns också KFUK som då förstås betyder "..av unga kvinnor".
Så nu vet ni det.

Ikväll drog jag till Sandra för att se Sverigematchen. Jag tippade 2-1 till Danmnark. Resutlatet blev 1-0 till Danmark. Det sög ju.
Drack några glas vin och snackade en väldi massa skit gjorde vi och jag insåg att jag umgås med Sandra på tok för lite.
På Tisdag är det vårkonsert, det ser jag framemot. Mer om den när det närmar sig.
Cyklade hem på ungefär 7 minuter vilket måste vara rekord. Jag är rätt varm nu trotts att det var 5 grader ute.

Nu är det one tree hill som gäller. Som alltid.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Varsegod ;D

2009-06-07 @ 17:48:10
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0