Jag snattar alltid från Sophie



VAD HETER DU? Vickie. Eller Viktoria, beror på hur man ser på det.
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? shorts en är vita
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Klockan som tickar
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? Fikade hos Hampus
VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Rostbiffrullemackor
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Solit värre!!
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Vickan. wii nervööst
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? I utseendet måste det vara helheten. Alltså kläder, kroppsform, håret, ansiktet. Allt. Och allt måste stämma ihop också. Kräset var det här.
GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG? Inga skickade detta till mig, jag snodde det. Men jag gillar den jag snodde det utav.
HUR MÅR DU IDAG? Inte illamående längre i alla fall, men har ändå inte varit på topp.
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Varm&kall äppelvinet är förbannat gott.
FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?  Jaha, va inte det förra frågan?
FAVORITSPORT? Karate såklart
HÅRFÄRG? Brunt
ÖGONFÄRG? Brun/blå/grön/gul/röd/orange. Typ
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång.
SYSKON Å DERAS ÅLDER? Brödrar 22 och 26 tror jag?
FAVORITMÅNAD(er)? Juni, Juli, Augusti.
SENASTE FILMEN DU SÅG? Step Up 
HAR DU NÅGOT FÖRHÅLLANDE? Jag har massor av förhållanden.
FAVORITDAG PÅ VECKAN? Inte måndag i alla fall, inte tisdag heller. Jag tror på Lördag.
FAVORITHOBBY? Jag har en mycket hemlig favorithobby.
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nej. Dock för blyg för att bli utbjuden.
FAVORITLÅT(ar)? All i wanna do is just pshhshs phshshs phhssh kshhh kattjing! and take you're money
SOMMAR ELLER VINTER? Sommar
KRAMAR ELLER KYSSAR? Bra kyssar. Men om det är en dålig kyss, då tar jag hellre en kram
FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS? Jag är nog mer förhållandetypen har jag upptäckt
CHOKLAD ELLER VANILJ? Vanilj alla dagar!
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA? Hemma med mor och far och pippin felix
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Körkortsteoribok
HUR SER DIN MUSMATTA UT? Jag har ingen
FAVORITSPEL? Jag har aldrig
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej, så missbildad är jag faktiskt inte
ÄR DU ROMANTISK? Ja, om jag tillåts att vara det
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? För det mesta, ja.
VAD JOBBAR DU MED? Som kompis.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Det är superhemligt. Men idol kommer till stan.
VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA? 19.24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0