Måndag.

Dagen har varit fylld av ointressanta saker. Därför blir detta inlägget inte långt.

På ESV-dansen steppade vi idag. Sjukt svår, men riktigt kul.
Just nu sitter jag och tittar på resor. Jag vill bort härifrån och till värmen. Vill vara spontan och bara dra iväg med tre dagars framförhållning. Helst imorgon. Eller nu på en gång.

Imorgon är det nationella i matte och det är nog det jag vill fly ifrån allra mest för jag vet att det kommer gå åt helvette. Hur mycket jag än pluggar så faller inte alla bitar på plats. Det suger att ha en halvt korkad hjärna.

Bäst att jag försöker somna.

Kommentarer
Postat av: elin

Haha jo det gör jag. Bodde ju i nordmaling förut=)

2009-05-12 @ 12:32:15
URL: http://elinnorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0