Earl Grey



Jag har överlevt dagens två träningar. Har varit helt slut hela kvällen så jag har bara tagit det lugnt.
Just nu sitter jag ensam i min soffa, och önskar att jag inte vore så ensam.
Det är otroligt varmt i mitt rum och teé't gör det hela lite värre. Men samtidigt är det så väldans gott och ger en skön känsla i magen.
Väntar på att Vickan ska berätta om sin dag eftersom jag inte hört av henne alls idag, vilket är ovanligt nu för tiden. Well, i gotta say, hon är min allra bästa just nu. I alla lägen. Och hon förtjänar det bästa, vilket jag hoppas att även han kan ge henne.

Viktoria || säger:
du är den finaste kompisen man kan ha vet du det!!

och det gjorde nog min kväll, som var på väg att bli lite smått deppig.
Nu är det sovdags för mig. Stor dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0