1

TAGGATAGGATAGGA.

ca 3 timmar kvar till 18. Eller om vi ska vara riktit korrekta så föddes jag inte förrän 01.35, så alltså ungefär 4 ½ timme.
Så hur känns det då, att jag faktiskt blir ett år äldre och dessutom myndig!? Om jag ska vara ärligt så känns det inget alls, inte för tillfället i alla fall. Och jag har ändå försökt att känna efter!
Morgondagen kommer bli hektisk. Kommer förhoppningsvis vakna till tonerna av Happy Birthday (ja vi får alltid sången på engelska, det har blivit så av någon anledning. Mest troligt för att inte pappa kunde svenska från början), sen ska jag till skolan och uthärda min längsta dag. När jag sen slutat blir det födelsedagsmiddag tillsammans Jesper, mest troligt på någon kinaresturang. Det kan man tycka låter romantiskt, men inte alls för jag ska så gott som bara kasta i mig maten innan jag ska vidare till Universitetet för att delta på Styrelsemötet där jag ändå bara kommer hinna stanna i 45 minuter innan det är dags att åka tillbaka till stan igen för att gå min första salsalektion. Det känns otroligt spännande! Sedan får jag koppla av lite, då jag och Vickan ska gå på pipes, och jag ska köpa min första drink som 18 åring.
Tummenupp.

Sen taggar jag lördagen. Otroligt mycket. 25 personer har nu tackat ja. Och fler verkar det bli. woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0