28

Träningen gick bra ikväll förutom att jag hela tiden översträcker mina armbågar såhär i början då musklerna inte jobbar som dom ska. Gillar Gustav som tränare för då får man alltid lära sig någonting nytt och han går verkligen in i smådetaljer i alla tekniker.

Jag har börjat fundera på om jag skulle lägga ner den här bloggen. Jag vet inte längre om jag tycker att det är roligt att skriva här eller om jag bara gör det för att jag känner mig tvungen. Den är ju inte särskilt intressant heller. Jag känner även att jag inte kan skriva precis vad jag vill här heller pga att det finns människor som läser som jag inte vill ska läsa. Jag har en idé om att starta en mer anonym blogg där jag kan skriva en massa skit om saker och folk, hur mycket jag vill, utan att någon vet om att det är jag som skriver de.
Det skulle åtminstone JAG uppskatta!
Vad säger ni? vi lägger ner nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0