28

Toppenkväll ikväll som vanligt när man hänger med dom bästa. Sara fattades dock.
Satt på station någon timme där jag käkade en stationsbåt bestående av glass. Dock gjorde jag en dålig deal då jag valde den där stationsbåten eftersom den innehåller 3 glasskulor, topping och strössel och kostar 37 kr medans 3 kulor + strössel och topping kostade 35! Så ovärt, kunde ha sparat två kronor!
Anyway, när Café station stängde gick vi till bryggan där vi låg i en maghög i någon timme. Umeå är riktigt fint på kvällarna faktiskt. Och nu när de börjar bli lite mörkt är det ännu finare. Dock gillar jag inte kylan. Vinterkyla är bättre än höstkyla, faktiskt. Så när vi var ordentligt frusna gick vi till max och köpte strips. Otroligt gott faktiskt. Sen putsade vi pengar med ketchup, något som kan vara otroligt underhållande. Jag fick även lära mig vart alla världsdelar ligger, vilket jag inte vetat innan.
När klockan närmade sig tolv var det dags att börja dra sig hemmåt och eftersom jag hade övningskört till stan så skulle jag bli tvungen att gå hem. Men jag är så glad att jag har världens bästa kompisar som tog världens omvägar för att cykla hem mig. Ni är verkligen dom bästa :)
Vi fick oss även en halvtimmas snicksnacktime utanför mitt hus också.
Trevlig kväll.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0