10

Bra kväll igår.
Började hemma hos Sara där det från början verkade bli dött men när även grannarna kom över så blev det lite drag. Folk dansade till och med, vilket gjorde mig glad. Ni vet vad jag tycker om fester där man inte dansar.
Jag och Rasmus var yngst i laget och de flesta var studenter, inte helt otippat kanske eftersom vi var på ålidhem.
Eftersom det är ett stort nöje att låta folk gissa hur gammal man är så körde jag på den hela kvällen, alla sa någonting mellan 19-21. Det känns ju bra, jö.
När gamlingarna skulle ut på krogen så drog jag, Victor, Rasmus och Micke till en sjukt konstig piratfest med sjukt mycket nördiga människor. Typ lajvare. Dock brydde jag mig inte allt för mycket om vad som hände runt om kring, men jag hade de rätt bra, kan jag ju säga.
Kvällen avslutades hemma hos Micke där jag lyckades somna och vaknade sedan en timma senare då det var dags att cykla hem. Kallt så in i helvette, men jag tog mig hem i alla fall.

Min bror Christoffer är hemma på besök just nu vilket verkligen livar upp stället. Han kom just inspringade i mitt rum, tog tag om mitt huvud och började skaka samtidigt som han skrek "TJENA VICKAN HUR ÄR LÄGET ÄR DU BAKIS IDAG ELLER". Nej, men jag blev det nu tack så mycket.
haha, jag älskar honom.

Ikväll ska jag hålla i träning för karatekidsen. Fast de lite äldre karatekidsen. Det blir nu kul.
Nu måste jag börja rycka upp mig och kanske ta en promenad.


Det blir så mycket bättre när han är hemma. Jag blir så mycket gladare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0