+

Så sjukt äckligt. Det är små flugor i papperskorgen. Jag borde kanske slänga ut den.

Jag är sjukt orolig och fruktar det värsta. I morse fick jag rent ut sagt panik. Imorgon kommer jag få veta. Vet inte hur jag kommer ta det, om beskedet är det jag är rädd för att det kommer bli.
När jag pratar om det så är det med en skämstam ton i rösten, men i min ensamhet är det på fullaste allvar.
Vad fan ska jag göra om det värsta som kan hända, händer?

Har färdigställt min förpackning idag som vi hade som uppgift på grafiskformen. Det blev en parfymbox till "partyparfymen" Feel. (av någon anledning blir färgerna lite knepiga här på bloggen. De som är lila är egentligen rosa)





Kommentarer
Postat av: M

It's gonna be alright!

2009-09-13 @ 23:34:40
URL: http://micro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0