!!!

Okej nu måste ni hjälpa mig att bestämma. Jag har nu två lokaler preliminärbokade, en på nydala till helgen, alltså den 3 oktober och en på Backen nästa helg, den 10 oktober. Vilken ska jag sattsa på?
Den på Nydala är en bättre och större lokal där det heller inte är så stor chans att det kommer oinbjudna till, men den är även ganska långt bort för många. Den på Backen är även den ganska långt bort, och den är även lite mindre.
Jag lutar mot nydala för jag vill gärna ha min fest nu i helgen, men jag vill jättegärna höra eran åsikt. Så snälla, om ni tänkt komma, hjälp mig :)



Kommentarer
Postat av: angelica

nydala! nära mig :]

2009-09-28 @ 15:59:48
Postat av: Anonym

backen

2009-09-28 @ 16:25:34
Postat av: Anonym

nydala

2009-09-28 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0