13

Jag tror bestämt att en viss Victor var och spökade i inlägget innan då han lånade min dator.
Vi tittade på Idol ikväll. Från Umeå ju! Kul var det att Tove som gick i samma musikklass som mig, dock klassen under, gick vidare genom Bagge's egna turne. Dock tråkigt att det inte var några andra man kände igen som sökte.
När Idol var slut satt vi mest bara och lyssnade på musik och pratade. Victor har en aning skum musiksmak ibland. Absolut inte dålig, men annorlunda skulle man kunna säga. Svängigt.

Beviset finns här. Vi var där.

 

Med tanke på att jag har körlektion kl 07.10 imorgon så borde jag nog sova nu. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Jaha :P Vad fel man kan ha :P haha! Då är det itne alls så himla långt då :)

Ja det ska jag ha i åtanke :D Roligt med kort occh bildeR :D Kramar

2009-09-17 @ 08:32:07
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0