I'm back

Nu kommer helgens bilder.


Det blev tacos hemma hos Sara i Fredags. Mycket trevligt. Sen sov vi över också. Mycket mysigt. 6 st i en bäddsoffa. Det går om man vill.
Jag gjorde även en dread på Jesper. Ska fixa hela håret på honom när de vuxit ut lite längre, men vi provgjorde ne nu bara. Det kommer bli bra!

På lördagen var vi på en Hockeymusikal. Det var så skumt att jag inte ens orkar förklara. Victor hade fått sig ett fint sugmärke som såg ut som ett snett undergroundmärke. Jag känner mig inte alls skyldig.




Vi var mest där för att titta på Josef som åkte konståkning. Han var duktig så det var trevligt att se, men resten
av hockeygrejset var rätt drygt. Förutom att löven vann.



Kommentarer
Postat av: Tone

Verkar som ni haft en härlig helg! :) Hoppas att allt är bra med er alla! Här är allt bra, pluggar på och sådär som man gör.. Kom på idag att det redan gått tre veckor sen jag kom hit. Shit, vad tiden går fort! ;)

2009-09-07 @ 23:01:23
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0