Ingen och jag

Okej, jag åkte hemifrån för att inte bara sitta ensam vid datorn eller sitta och se på idol-finalen, men det kommer ändå vara det ända jag gör ikväll, för nu sitter jag ensam ändå. Fast i mitt andra hem.  Lenny har åkt på grabbfest och Erik och dom andra är hos Kim, så här sitter jag. Jag spelar tetris, låter rätt kul va?
Jag ska kolla om Lenny har någon bra film snart, också ska jag poppa popcorn, sen ska jag krypa ner i sängen och bara göra ingenting. Eller sova. Det vore faktiskt rätt najs, för jag är grymt trött.
Jag vill baka pepparkakor, kanske borde ha stannat hemma ändå..?
Åh jag hatar ensamma fredagkvällar, och lördagkvällar också för den delen. Egentligen hatar jag alla ensamma kvällar, men mest helger för då ska man inte va ensam. Det är emot mina principer.

Nåväl. Jag ska väl försöka roa mig.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0