Kärlekskalas

Sitter på skolan nu, rätt så onödigt eftersom vi inte har haft någon lärare på multimedian idag, och jag har inte jobbat ett skit utan bara kollat färdigt veckans avsnitt av mitt kära Andra avenyn. Jag förstår inte hur man kan bli så beroende. Tokigt

Lördagkvällen blev bästa på länge. I kollketivet bakades det pepparkakor för fullt av mig, Lenny, Anna och Julia. Det blev alltifrån näsor, till bajshögar, älgar och eldsjälshjärtan. Det ska vara mkt mjöl i ansiktet också, annars är det inte rätt. Ni kan gå in på http://footfalls.bilddagboken.se och kolla på bilder från bakningen ;D

Och jag klarade graderingen igår så nu är de bara 2 graderingar kvar ifrån svart. Jag är taggad nu, högs två år ska det få ta! Helst mindre.
Cirkusträningen blev lite lam, men det brukar ju bli så. Söndagar är sega.
Sen flyttade vi möbler i kollektivet för där ska de få nytt golv. Mkt dammrottor vill jag lova.
Och sen blev det glögg hemma hos mig med min mor och far. och jag är nog den ända tjejen som tycker I-robot är bra. För den är faktiskt bra :)
och sen somna bredvid dig som ett perfekt slut på dagen :) och du är finast, så de så!

Nu ska jag gå till caféterian och köpa mig en dricka, för jag håller på och törsa ihjäl!
Kram och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0