När det lider mot jul

Tredje advent idag och 8 dagar kvar till Julafton. Känns lite mysko, men jag har ändå fått lite julkänsla. Slog in massa julklappar till julmusik idag. Kom på att jag har mycket pengar kvar och bara några få småsaker kvar att köpa, så den här julen blev inte så fattig för mig ändå. Det känns toppen!

Annas fest var great. Alla var uppklädda och fina. Vi sjöng Disneylåtar och dansade till Håkan Helström. Det var mysigt! :)

Mysade och kollade på en schrektig god jul med Lenny igår. Tack föresten för att du fixade den jävla rutan som jag inte kunde få bort här på bloggen förut. Danke. mihi, tyska. Jag saknar Karin :O Borde gå till grubbeskolan och hälsa på någon dag!

Har kommit på att jag från den 28 december inte kommer att se min bror på 5 månader vilket känns sjukt jobbigt. 5 månader är mkt. Men jag antar att jag klarar mig.

Nu ska jag gå ner och baka julgodis. Tjosan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0