Ny teknik i huset

Min mor har blivit knasig och heltokig. Förra veckan hade hon lånat hem två dansmattor från sin jobbarkompis, nu i helgen har vi köpt playstation2 + två dansmattor + två dansskivor + singstar pack. + två singstar skivor. Jag tycker på riktigt synd om mina brorsor som hela sitt liv tjatat om massa TVspel, och nu när dom båda två är borta från huset så får jag massor. Men det är kul.
Så i helgen har det blivit mycket svettigt dansande. Ena klädesplagget efter det andra åker av ju högre level man kommer upp. Lenny börjar bli bättre än mig, så jag måse tjuvträna när han inte vet om. Mamma är söt när hon dansar.

I helgen har jag också träffa mina brudar. Det var trevligt och välbehövt!! Händer alldeles för sällan och jag tänker styra upp ganska snart igen, om ingen annan gör det. Kanske blir fika med Siri och Victoria i veckan iaf! :)

Jag är otrolig less på att inte vara helt på topp. Och egentligen borde jag ha blivit glad/lättad när jag såg att provsvaren inte visade något onormalt, men att inte veta är jobbigare. Men vi ser väl hur det blir. Jag måste i alla fall våga lite på min kropp igen, bli av med dödsångesten och våga träna ordentligt. Det är väl kanske egentligen det som behövs.

Nu ska jag läga mig nånting onödigt av Skoggan.
Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0