Nu äre jul, här i vårt hus.

Åh nej jag vill inte!
Första symtomen kom redan i Tisdags, men nu är jag nästan säker på att jag kommer falla dit igen. Urinvägsinfektion.
Fyfan.
För er som aldrig har blivit drabbad kan jag konstatera att "taggtrådkänslan" när man kissar stämmer bra. Skulle även vilka likna det med hur det möjligtvis skulle kännas att pissa på ett öppet sår. Och inte nog med det så blir man kissnödig stup i kvarten också.
Well, jag dricker vatten och äppelcidervinäger som en tok för att slippa. Värmer rumpan och framstjärten lite extra med tre par lager av strumpbyxor i stället för två. Och om den ändå är envis och bryter ur så har jag faktiskt en burk pencenlin här hemma att knapra i mig.

Idag har det bakats och pysslats i mitt hus. Började med pepparkaksbak tillsammans med A och sedan julkortspyssel efter det. Resten av dagen har jag ägnat åt en speceill julklapp åt en speciell person. och jag hoppas den blir uppskattad.

Imorgon har jag ett nytt fotouppdrag. Ska börja redan klockan 9 på morgonen eftersom min modell äter runt 10 och somnar där efter. Jag ska nämligen få fota mammas jobbarkompis dotter (ca 1 år gammal). Det ska bli juliga bilder och mest troligt kommer även grannen med sin lika lilla dotter över för att också få julbilder att skicka till mor och farföräldrar. Hör även hört att jag ska plåta en hund. Så det blir spännande och säkert otroligt kul!

Nu måste jag sova för att orka gå upp imorgon.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lenny

Älskar dig :*

2008-11-30 @ 01:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0