Bli inte som jag när du blir stor

Nu har jag funderat.
Jag måste hitta tillbaka till mig själv och självkänslan. Jag vill ha tillbaka det jag hade i somras som gjorde att jag kände mig lyckad precis som jag var. För självförtroendet sitter inte i luggen, det förstår jag ju själv. De är inte den som gör att jag just nu hels skulle vilja gömma mig för allt och alla. 
Och jag förstår mig inte på mig själv när jag har en stor garderob proppfull med kläder men fortfarande inte kan hitta något att känna mig fin i. Eller sådär lagomt normal som jag egentligen eftersträvar.
Den enda som får mig att känna mig åtminstonde liite fin just nu, det är du.

Nu ska jag försöka finna mig själv. Hur nu det ska gå till i detta höstmörker.
Fuck it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0