So incredible

Gårdagen var en enda stor längtan till dagens slut. Så kändes det i alla fall när jag mellan halv 10 och halv 5 vankade från lektion till lektion i iskalla midgård. När mamma sen frågade om jag hade lärt mig någonting, kunde jag inte ens minnas vilka lektioner jag haft på morgon. Då är det lyckat. Och vi lyckades ju med Håkan H och "känn ingen sorg för mig göteborg" eller?? nja.
Kvällen spenderade jag med Lenny och familj framför tv soffan och idol. Alice och Kevin är mina favoriter bara för att dom gör mig så otroligt lycklig med deras glädje. Sen är dom de ända i idol just nu som har det. Förutom Lars då, men han borde inte alls vara där utan ågon annan stans i världen med egen skiva och större publik. Men han trivs ju inte.

Vaknade tidigt i morse och klev upp runt 9. Blev nostalgisk och ville se på filmer från när jag var liten så jag tog fram de band från när jag är mellan 4-6 och tryckte in i videospelaren, men vad ser jag? Jo, någon idiot har spelat över hela bandet med nån jävla dramafilm från 3an. Kändes mycket lyckat eftersom det typ är det enda bandet som finns kvar sen när jag var liten efter som idioten Vickie har lyckats tappa bort favoritfilmen från när jag var nyfödd-3 år, med mitt dop och allt. Mamma hittade dock ett band då jag var med lite grann i alla fall, så några skratt fick jag mig ändå. Men kommer nog aldrig sluta hata mig själv för att tappade bort det där bandet. Jag var ju så fasligt söt när jag var liten, och vilket temperament, shit.

Idag har jag varit på promenad med mamma i det härliga höstvädret. Var sedan på stan och köpte 1 kilo godis och nu kommer jag bli ännumer tjock och allt det där. haha.
Nu har jag ont i huvudet, är otroligt snorig och känner mig allmänt hängig så jag tror att det blir att lägga sig och sova strax.

Förresten önskar jag att ni cirka 20 pers som faktiskt läser min blogg lämnar en liten kommentar, så jag vet ungefär vilka det är. Vore extremt tacksam =)

Ha d bra mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Läser varje uppdatering vännen :)

2008-10-19 @ 01:06:42
Postat av: Maria

Läser!

2008-10-19 @ 01:10:26
URL: http://the365daysofmaria.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0