Breathing your love

Well well well, idag finns nog absolut inget intressant att skriva här. Så varför skriver jag då? Tjao. Kanske för underhålla mina otroligt många läsare(!!) så att jag inte mister dom för att jag "skriver för sällan". Eller också bara för att jag inte har så mycket annat för mig. Jag tror på det sistnämnda.

Dagen har bestått av dryga lektioner och god mat/fika/frukt. Insåg att jag har tills på fredag på mig att göra färdigt hela min Mindyardlayout vilket suger eftersom jag inte alls har några ideér på lager. Men jag får väl göra mitt bästa, som man brukar säga.

Annars har kvällen gått åt att se på idol och det var ju underhållande. Förstår dock inte juryn i vissa lägen, även fast de faktiskt är bättre än förra juryn. Men jag har i alla fall mina favoriter.
Och på tal om idol så gick det ut idag att självaste Darin släpper sitt fjärde album den 3 december. "Flashback" kommer den heta och ja, det blir mycket spännande att höra vad han har att erbjuda efter näsan två års tystnad. Jag kan på hedersord lova att inte falla dit igen i alla fall. Inte sådär patetsikt mycket. Men kanske lite.

Nu är det enbart en vecka kvar tills jag är 17 år fyllda och enbart 3 dagar kvar tills flyget mot London bär av. Kan man annat än att längta ihjäl sig???

Nu ska jag lägga ner skrivandet för kvällen, för vad tjänar det egentligen till?
puss och kram och allt sånt där.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0