Tunga ögonlock

Allt känns lite bättre ikväll. Det som funkar bäst när det gäller att handskas med mina tankar är att prata. Detta fick Vickan stå ut med idag och jag är så otroligt tacksam. Jag är så glad att jag har någon som henne som verkligen tar sig tid och lyssnar, reflekterar och ger mig råd som hon gör. Och oftast tänker vi så väldigt lika också.

Imorgon verkar vara den sista dagen på praktiken som det ser ut. Det är ju inte fy skam. Som sagt är den här praktikplatsen den bästa man kunde få, om man är lite smålat som jag är!
Vi ska tydligen bli bjudna på gófika imorgon också, och det vet ju alla att jag aldrig tycker illa om. Nej för att vara helt ärlig så är nog fika det allra godaste jag vet. Helst med många olika sorter av allt. Och helst när det är gratis.

Imorgon tänkte jag även ta med mig kameran till träningen vilket jag haft i tankarna en väldigt lång tid men aldrig riktigt genomfört. Men imorgon blir det faktiskt av. Det blir nog grymt, för hoppningsvis.

Nu är det dags att sova, och jag tror med säkerhet att det kommer bli så mycket lättare idag eftersom mina ögonlock redan känns tunga.
Men det är fyra minuter kvar till Aplotten än.

Kommentarer
Postat av: sophie

Haha, praktiken är ju inte att leka med. Mums med fika och biobiljetter!

2009-04-07 @ 10:27:00
URL: http://facethetruth.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Puss Vickie!

Du är den bästa!

Hoppas 2 avis är bra :)

2009-04-07 @ 21:16:43
URL: http://wictoriahistoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0