glöm inte bort mig!

Ledsen att uppdateringen har varit dålig på sistone men eftersom jag jobbar mig helt slut under dagarna så somnar jag på kvällen innn jag ens hunnit börja tänka på att skriva ett inlägg. Då är det tur att man har tandborstspauser på morgonen i några mintuer innan det är dags för avfärd mot jobbet igen.
I veckan har jag kommit fram till att jo, jag är rätt så duktig på cirkus och jag skulle gärna fortsätta hålla på med de, gärna som ledare. Funderar på att söka som ledare för ungaörnar som har organiserade träningar varje vecka för små barn och för funktionshindrade. Det skulle vara riktigt kul.

Nu är tandborstspausen slut och jag måste börja bege mig mot nydala. Blir nog mest troligt bad idag med, då vädret är såhär fint! Går inte leva på aktivitetsparken annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0