på så vis

På senaste tiden har jag rynkat på näsan varje gång någon föreslått att vi ska se på film. Jag har nämligen kommit fram till att jag tycker det är ganska tråkigt. Även om det är en riktigt bra och rolig film, så går det aldrig upp emot att enbart prata, tillexempelt. Men idag när jag var på bio med flickan jag är ledsagare till så insåg jag en annan anledning till varför jag helst inte ser på film. Jag somnar nämligen varje gång! Detta händer mig jämt och jag vet själv hur tråkigt det är att se på film med någon som sover, därför rynkar jag på näsan och säger att jag tycker inte om film. Samma sak hände såklart idag, och jag missade nästan halva filmen, som ändå var rolig och som jag gärna hade sett klart. Jag antar att det har och göra med att under dessa filmstunder så är slappnar jag av, vilket jag sällan gör ordentligt annars då jag aldrig kan sitta stilla.

Så nu vet ni, om jag rynkar på näsan nästa gång ni föreslår film. Jag kommer ändå bara somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0