Hold me now

Imorse gick jag upp klockan 6.30 helt utan problem!
Chockerande.

Dagens matteprov gick sådär. Eller jag har alltid svårt att uttala mig om hur det gick, eftersom det är svårt att självbedömma. Jag hoppas på ett VG men räknar bara med ett G.

Spelningen i Kaffeterian var rolig och extremt nervös att göra. Hela jag darrade så att det inte gick att hålla takten med foten. Det gick bra i alla fall. Tror och hoppas jag.

Nästa vecka har vi prov i svenska -argumentation. Jag har tänkt argumentera om att unga mödrar borde få lika mycket föräldrapenning som de föräldrar som jobbat, så att fler som önskar ska kunna skaffa barn tidigare i livet. Studier visar på att det är säkrare för både mamman och barnet under graviditet och förlossning om mamman är under 25 år. Och i dagens samhälle stiger bara åldrarna på föräldrarna, samtidigt som antal aborter ökar. Bittert ju.
Mer om detta efter att jag skrivit artikeln.

Ikväll blir det ytteligare en spelning för allmänheten. Både mamma och pappa ska vara åskådare :) kul!


Kommentarer
Postat av: Julia

åh ändå intressant det om argumentationen!

2009-02-12 @ 18:04:10
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Julia

åh ändå intressant det om argumentationen!

2009-02-12 @ 18:04:11
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Vikkan

Hur gick det ikväll gumman? :D

2009-02-12 @ 21:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0