Men stockholm blir aldrig min stad.

Nu är jag hemma i Umeå igen. Något trött efter att ha delat kupé med en tant som hade snarkningar värre än någon annan. Har aldrig hört liknande. Dessutom pratade hon i sömnen. Jag har inte sovit många timmar, så jag kommer nog somna under dagen.

Helgen blev trevlig och slutade bra.
Mest av allt gillar jag Gamlastans små söta affärer. Där hittade jag tusen saker som jag skulle vilja ge till Vickan, men jag har slut på pengar.

I veckan blir det enbart plugg, träning och jobb. Jag taggar den här månadens lön. Kommer bli kring 1500 :- i guess :) Kommer sitta mycket fint såhär inför hemavan och allt.
Hemavan ja, det kommer bli toppen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh du måste berätta allt om stockholm! När kan vi ses? =)

2009-02-23 @ 19:29:52
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0