Jag har nog gjort den här förut.

HUR
Svarar du i telefonen: Hej hej!
Gör du när du är kär i fel person: Utmanar ödet
Tycker du om gul-bil-leken: Jag gillar den när det är jag som ser bilen först
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 100kr
Mycket är klockan: 22.28 (oj vad hände med tiden?)
Många kontakter har du på msn: 695
Spenderar du en regnig dag bäst: Med ett riktigt knepigt pussel.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?: Amanda Arestav "Och så tar jag med dina strumpisar och lite cash :)"
Pratar du med på msn just nu? Ingen alls actually. Very opopulär
Ringde dig senast? Umeå Fritid Maria
Pussade dig senast ? Måste va hockeymålisen. Eller räknas puss på kinden? I så fall pappa!
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen alls. Jag är full med kärlek idag, och därför ska ingen få en sten i huvudet.
Saknar du mest just nu? Mina bröder
Ska du träffa imorgon? Alla mina små karatekidz!
Sov du med senast? Samma säng? Erik. Annars samma rum är det Julia och Daniel!
Festade du med senast? Amanda och Vickan. McDonaldstoaletten är riktigt party.
Vem fick du senast sms av? Vickan

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: jepps
Gråtit en hel natt: Nix
Druckit så du spytt: Nix
Åkt vattenskidor: Nix
Åkt rullstol: Jepps
Gjort en bakåtkullerbytta: Jepps
Köpt lösgodis för över 50 kr: Jepps
Haft träningsvärk: Jepps
Önskat att du var det andra könet: Oja!
Sett din kompis i rosa kanindräkt: haha nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0