superwomen

Många har frågat mig när bilderna på min omtalade maskeraddräkt ska visas här på bloggen, men saken är ju den att jag inte har några bilder på det. Dumt, jag vet. Eller smart, who knows.
Men det jag har och kan visa er är bilden som togs efter att jag först hade hittat outfiten. Alltså innan mamma hade sytt om den till en lite mer femenin variant.

Såhär såg de ut. (sjukt sliten tjej i övrigt)


När mamma hade sytt om den så slapp jag visa magen och sen sydde vi också på en röd kjol på den. Köpte även en större röd mantel :)

Kommentarer
Postat av: Ägaren till denna dräkt!

Tycker du borde lägga upp en bild när den sitter på den rätta ägaren...

2009-11-04 @ 20:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0