gi, handskar, skor och gummiband.

Matteprovet idag gick precis som väntat. Åt helvete. Men det är inte mycket att göra åt och jag tänker inte bry mig allt för mycket om det. Det var ju trots allt bara ett delprov.

När mamma kom hem hade hon med sig skorna som jag tittat på tidigare under dagen. Dom är rätt tuffa, och huuur sköna som helst. Plus att jag blir ungefär 3 centimeter högre (vilket egentligen inte behövs, då jag faktiskt är ganska så lång). Efter middagen åkte vi på Budo Fitness och köpte min nya dräkt. Det blev ne Zanchin(stavning?) med resår på byxorna, otroligt praktiskt! Hoppas bara att den är godkänd för tävling, annars har jag failat. Köpte även ett par nya "vuxenhandskar". Röda blev det, så jag måste även införskaffa ett blått par, men det får bli senare. Tog även en sväng förbi Intersport och köpte träningsgummiband, så nu ska här hårdtränas. Ska äntligen röra på mig imorgon igen efter en veckas vilan.

Har även lilla uppkörningen imorgon, så det är lite spännande. Känner mig rätt osäker på säkerhetskontrollen, men det går nog bra!
Nu ska jag fortsätta sticka på min andra lovikavante. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0