Inga konstigheter

Jag har fått en ny mobiltelefon. Sony Ericsson w302. Mamma kom bara hem med den idag efter att jag igår visade att jag ville ha den. Jag tänkte väl mer till födelsedagen, men fick den nu istället. Jag klagar inte :)

Det gick upp för mig idag att det kommer gå åt helvette för mig med Matte C kursen. Om inte någon snäll människa kan ge mig akut hjälp.
Jag bad min lärare om hjälp idag. Då kluddade hon en massa saker jättensnabbt på papperet och sa sedan "inga konstigheter" innan hon gick iväg för att hjälpa någon annan. Kvar satt jag som ett frågetecken. Inga konstigheter nej, det är ju bara att räkna.
Jovars.

Har börjat spana ännumera efter resor och har nu funnit att London är det billigaste och mest värda att åka till. Så mest troligt kommer jag och järngänget åka till London den 25 oktober. 600 kr tur och retur. Inte alls en dålig deal!

Jag börjar bli rätt taggad på vintern. Mest för snowboardandet skull såklart. Inte för kylan. Den gillar vi inte. Men jag vill åka bräda, nununun.

Nu ska jag bygga färdigt mitt pussel. Inte långt kvar nu.
Bye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0