Vi blir hemlösa

HÄR finns det nu officiellt utlagt att jag, Victor, Sara, Jesper, Rasmus och Micke antar utmaningen att för ett dygn prova på att vara hemlös. Vi ska spendera 24 timmar på torget helt enkelt och detta kommer ske på Fredag. Vi kommer vara utan elektronik, pengar och mat då det enda vi får bära med oss är en sovsäck och ett liggunderlag.
Så alla snälla människor bör komma förbi med en kaka och kanske en extrafilt. Det kan bli kallt om natten.
Jag tror det kommer bli riktigt spännande och förhoppningsvis får vi känna på en liten del av den värld som de hemlösa lever i. Men det vet vi ju alla att ett dygn utan hem inte är samma sak som att vara utan året om.
Tror även att det kan bli en ganska kul natt, då jag spenderar den med mina favoriter.
Dessutom är de natten då jag har ensamrätt om Victors hår, och det kan ju inte bli annat än bra. Om det inte regnar då förstårs..

Men som sagt, ni får gärna komma förbi och ge oss mat, pengar (som kommer skänkas till öppen gemenskap) och varma filtar. Dessutom vore det kul om någon fotade oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0