Himlen hänger stjärnsvart..

.. men snön ligger inte blå. Fast mörkret är så bäckmörktt och stjärnorna är små. tihi.
Jag taggar kvällen extremt mkt. Det ska bli så fint och jag skulle inte förvåna mig om jag börjar gråta. Mesig som man är. Jag har tränat gläns över sjö och strand, men den går inte att sjunga längre. Men det ska nog gå bra ändå!
ω
Jag vet att jag inte är en duktig elev, vi har genomgång på massa typsnitt och jag sitter här och skriver blogg. Jag har tappat lusten för skolan. I want 9m.

Teatern Hovet och Hundarna är färdig spelad och jag är mkt glad att jag fick vara med. Erfarenheter. Lycklig över att sista föreställningen gick mycket bra och att vi lyckades klara oss utan att tappa diabolon. Bra jobbat Dobbi!! och Lenny och Vickie :)

Snart är det julafton. 5 dagar faktiskt. 5 dagar är ingenting. Jag har inte köpt färdigt alla julklappar vilket är mkt dåligt eftersom mina pengar försvinner mer och mer. Utan att jag egentligen vet vart dom tar vägen. Men Vickan ska med mig på stan idag och hjälpa mig med en viss persons julklapp som inte är lätt att bestämma. Han är liksom värd de bästa, men det bästa är svårt att hitta.

Och på Söndag ska vi ha lilla julafton och jag ska köpa en julklapp till Joel. Mkt svårt. Jag har ingen aning om vad man köper till en kille som honom. Jag får väl sticka en mössa, eller nått. Det blir nog bra.

Men nu ska jag försöka lyssna. Jag ska va en duktig Vickie i tre timmar till, sen är det över i två veckor frammåt. SKÖNT.
ha det gött. Tjoflöjt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0