Pencelin

Är det inte de ena så är det andra. Går på pencelin nu, för urinvägsinfektion. Mkt otrevliga och ovälkomna bakterier. Jag som faktiskt var taggad på att börja träna, men nej, gud vill nog hellre att jag ska bli tjock. Vad nu det finns för bra andledning för att vara det...
En bra nyhet är alla fall att det verkar som att jag blivit av med min klorallergi! Var och badade på badhuset igår och inga prickar varken i knäväcken eller på rumpan idag!! Mycket lyckat. Men det var inte alls så skönt att bada som jag hade förväntat mig. Jag kom ihåg det mycket varmare.

Såg en film på Samhällskunskapen igår som var rätt intressant. "Conspiracy Theory: Did we land on the moon?" hette den. Jag vet inte vad jag tror faktiskt. Landade USAs Nasa Astronauter alls på månen eller är allt filmat på jorden? Fett med lurade alla är om de faktiskt fejkat det hela. Hoppas att någon snart kommer nått sätt att få upp en kamera så att vi kan få svaret!

Imorgon är det fredag vilket betyder idrott, foto och musik. Yey happy day! :D Och på kvällen kommer mina älsklings flickor :)



Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0