fucking låsning

åh nej. Jag börjar nästan tro att min kropp åldras för fort på riktigt. Vaknade med låsning i ryggen imorse. Försökte vända på mig det var näst intill omöjligt. Jag satt fast. Med ett antal försök, stön (jag kom på att om någon var utanför rummet då så måste det ha låtit som om jag höll på med någonting annat än att försöka ta mig upp ur sängen) och kvävda skrik tog jag mig ändå upp på fötterna. Tog mig till toaletten och efter fler stön och kvävda skrik satt jag på toaletten, färig att kissa. Men om man har en sån förjävlig låsning som jag har nu, så är att sitta ner nästan det värsta. Att då måsta slappna av samtidigt, det är nästan döden. Men är man kissnödig så är man, det var bara att slappna av och härda.

Nu har mamma konstaterat att jo det är becknet och har masserat lite här och sträckt ut lite där (bra med sjukgymnast i huset) så nu känns det en aning bättre. Dock fruktar jag för den stunden då jag tänkt ta mig ur den här soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0