I am falling

Känns konstigt nog som en lättnad att vara tillbaka i skolan. Hur underligt det än låter så det mindre ansträngande än att sitta framför en dator på öppen gemenskap. I alla fall denna dag, som nästan var dubbelt så kort som de arbetspass jag hade de två föregående veckor. Dessutom en hel del fler skojigt folk i skolan också, och det bidrar ju mycket till att klockan går lite fortare.

Förövrigt gick fotningen i söndags helt ok, trotts att jag fick lov att använda den otroligt kassa blixten som finns på canon kameran eftersom det inte fanns tillräckligt mycket lampor för att fysa ett barns rörelser. Dock tror jag att de kommer bli nöjda med tanke på att de själva enbart är utrustade med digitalkamera. Det är åtminstone vad jag hoppas på. Och andra sidan var det ju mest för nöjets skull.
 
Lite resultat:
 

Förövrigt fruktar vi en magsjuka här i hemmet då mamman min precis blev otroligt illamående, och om det inte är inbillning så känner jag nästan också lite grann i magen. Skulle slippa detta nu, när Lenny kommer hem från Göteborg imorgon och allt. Och eftersom jag verkligen måste träna karate hela veckan eftersom jag har gradering till helgen, vilket jag inte berättat om! Det blir min sista gradering på det bruna bältet och efter det är det bara att träna tills jag känner för att försöka på det svarta. Det skulle va någon att säga va? Svart bälte i karate. Gärna för mig tack!

Jag tror att det är dags för mig att krypa lite längre ner i sängen, sluta ögonen och förhoppningsvis somna för att vakna upp imorgon med en frisk mage.
Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0