Let it snow, let it snow, let it snow

Ines att min blogg har blivit allt tråkigade eftersom jag tappar läsare dag för dag. Men kan inte göra mycket åt de, känns krystat att skriva intressanta saker bara för att få folk att läsa.
Har dock desperat försökt hitta ett speciellt ämne att hålla mig till i bloggen, men finner inget som är specifikt med mig. Ingenting som är roligt att läsa om i alla fall. För egentligen är jag ju bara en helt vanlig vardagstjej med helt vanliga vardagsproblem.
Jag började ju en period där med lite utav en bakblogg. La ut recept som jag bakat efter och även bilder på resultaten. Vad tyckte ni om det? Något jag borde fortsätta med?
Vad annars är kul och läsa om i min blogg? Ni 10 pers som ändå gör de..
Och ni som känner mig, vad finns i min vardag som kanske inte finns i andras som andra kan vilja läsa om?
Well, det här börjar bli tjatigt. Men önskar att jag fick mer respons på bloggen, trots att jag ändå mest skriver för min egen skull.

Förövrigt är det dan före dan före dopparedagen. Klapparna fylls på allt eftersom under julgranen och efter att snön fullständigt rasade ner igårkväll så har jag hopp om en bra, vit och mysig jul med familjen.
Julstämningen är på topp just nu, och jag känner mig som ett litet barn som bara vill att det ska bli onsdag.

Mina bröder är hemma nu och det känns helt underbart. Jag blir som liten igen, verkligen lillasystern. När de stojar omkring i huset och skriker och har sig ler jag alltid och tänker att de finns inga bättre. Och självklart fick jag mig en upp- och nedvändning utav storestorebror, som alltid. Men jag kan inget annat än att bara älska det.

Kommentarer
Postat av: Tozil

the stuff i like is photo :D gillar att se andras resultat:P haha

och det lägger du ju upp ibland ;) hehe

2008-12-23 @ 12:49:36
URL: http://tozil.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0