01.22 - 02.33

Det här kommer ta tid och klockan är redan 01.22, nu när jag börjar.

Ditt namn: Viktoria Routledge
Födelseår: 1991

Ditt födelseställe: Umeå BB
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakhyvel och pincett
Spelar du något instrument?: gitarr, har även spelat piano och klarinett i mina dar
Har du några danska släktingar: nej det tror jag inte
Ditt mest överanvända ord: Fryser
Dina första tankar när du vaknar?:  Ärligt talat har jag absolut ingen aning!
Är du hungrig: nej det vill jag inte påstå. Kan dock säga att jag åt en väldigt mycket god oxfilépizza med bea-sås på. Otroligt gott!
Vart befinner du dig just nu: I sängen. rätt myspysigt faktiskt. 4 kuddar under huvudet och en under datorn för att minska strålningen.
Vart bor du: Björkarnas stad, Umeå
Vad har du för t-shirtstorlek: Har precis ändrat mig till Medium, eftersom jag gillar störra t-shirtar-såhär på vintern
Är du bra på: Jag är bra på köpa julklappar till mamma. Dessutom tycker jag att jag är rätt bra på att sticka också.
Är du singel: nix
Vad heter din morfar och mormor: dom hette Gunnar och Magda

Vilket land kommer du ifrån: Sverige/England
Din mobiltelefon: Sony Eriksson nånting.. ljusblå.
Låt just nu: Santa claus is coming to town - jackson 5
CD i stereon nu: Absolut Christmas

Antal timmar sömn inatt: cirkus 6
Vem är snyggast: Kan inte komma ifrån att Zac Efron är värsta hunken!
Vem vet mest om dig: Mamma
Vem vet du mest om: Jag vet inte, känner inte att jag vet särskilt jättemycket om någon..
Vad vill du ha just nu: Ett leende

Höger eller Vänsterhänt: Right
Språk: Svenskt. Maybe lite engelska också. Har även säga några ord på tyska och kurdiska.
Fobier: Hissar
Känner du en snygg kille: oja!
Har du körkort: Nej, tutar och kör med en grön skylt på baken
Vilka cigg gillar du mest: Inte är det då röd blend i alla fall...
Brukar du svara på kontaktannonser: Har aldrig hänt, men nån gång i mitt liv ska jag!
Åsikt om jultomten: Borde inte nämnas såhär tätt inpå hans egna högtid 
Äger du några vapen: I polisregistret står det tydligen alltid bär på vapen, eftersom jag tränar karate (det innebär att om jag gör någonting dumt så får de slå mig med den där klubban dom har). Så man kan ju säga att hela jag är ett vapen!
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: Om jag fick välja skulle jag ha minst 5 mellan namn, och nått av dom skulle vara Pauline (uttalas påålin), efter min farmor.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Pauline var ett förslag från mammas sida. Dock ville inte pappa döpa mig efter sin mor. Men från början när de var säkra på att jag var en kille tänkte dom döpa mig till Charile. Det vill jag döpa mitt barn till.
Pepsi eller Coca cola: Coca
McDonalds eller Burger King: Vildmannen
Mjölk i kaffet: Kaffe i mjölk
Röker du: Nej
Svär du: Allt för mkt!
Sjunger du: Mest i duschen, men kring juletid blir det lite mer ändå.
Duschar du dagligen: varannan dag ungefär. Tär så mycket på håret annars..
Har du varit kär: Yesbox
Den starkaste du vet: Pippis pappa
Vill du gå högskola: Nån gång så ska jag väl de.
Vill du gifta dig: Väldigt gärna!
Är du en hälsogeek: Nej inte alls.
Kommer du överrens med dina föräldrar: ja, mycket bra!
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Vill gå i mammas spår och jobba med handikappade barn och ungdomar. Kanske något speciellt hem för de med down syndrom. Annars kom jag och Julia på härom dagen att jag skulle kunna bli kändisbeteendevetare, eftersom jag är så otroligt intresserad av hur människor kan förändras efter att de blivit kända.
Din hårfärg och frisyr: Brunt, ganska tråkigt, men inte allt för svårt att piffa till
Skorna du hade på dig idag: Mina nya stövlar för 100 kr!
Kläder du hade på dig idag: Strumpisar, shorts och en lång t-shirt
Favoritfärg på kläder: Lila för tillfället
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: En ny nyårsklänning
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: Inge mkt alls, lagt ner alla pengar på julklappar istället
Skolväska just nu: Björn Borg dataväska
Har du rosa kamouflage-kläder: nej...
Tatueringar du har: Ingen just nu. I framtiden ska jag åka till Miami och få en tatuering utav Ami.
Piercingar du har: Ingen.
Handväska eller liknande just nu: En söt orrange liten sak från Indiska. Hängt med sen i somras.
Har du glasögon: Yes, men använder helst linser just nu.
Hur ser din plånbok ut: svart, vanlig
Din perfekta Pizza: Den jag åt idag var himla god! Men den godaste måste ha varit den jag åt i skåne, men köttfärssås på, lite speciell men otroligt god!
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt såhär på vintern, annars blommigt
Favoritårstid: Sommar
Favoritmat och dryck: Kakor och te
Favoritdjur: I donno actually. Kanske hästar och hundar, men dock inte mina ögon och min näsas favoriter :(
Favoritparfym: åh, den jag har nu! Cascada eller nått sånt. MMM
Favorittv-program: Top-Model
Favoritämne i skolan: dans och musik är kul. På musiken spelar jag och Julia Sorry - Maria Mena. Det kommer låta megabra tror jag!
Favoritsysselsättning: handarbete, bloggskrivande, pussas, umgås med mina bästa flickor, sex och fota/redigera.
Favoritbyxor: Strumpbyxor, absolut. Hatar jeans för tillfället!
Dagens låt: Skrev jag inte de innan?
Favoritartist/grupp: Just nu gillar jag Darins nya skiva.
Choklad el. vaniljglass: Vanillaa
Gillar du när det åskar: Lite mysigt faktiskt. Kommer dock ihåg när jag var mindre när jag alltid brukade springa ner itll mamma och pappa när det åskade. Och efter någon halvtimme låg vi alla 5 i familjen i samma säng.
Hur mycket, hur ofta och vad dricker du: Två flaskor, tre gånger i veckan, vatten.
När ska du festa nästa gång: Nyårsafton!!
Vad köpte du senast: En bowlingtimme ;)
Hur mycket pengar har du: En heldel ändå, efter all julklappshandel
Hur svarar du i telefonen hemma: "Hejdetärviktoria"
Hur svarar du i mobilen: "Hallå"
Vem ringde du senast: Pappa mobil
Senast kramat: Brorsorna
Senast pussat: pappis
Senast hånglat med: Lennart
Sov du ensam inatt: mm =(
Vem sov du hos senast: Lennii, men det var väldigt väldigt längesen nu!
Vem sov hos dig senast: Lennart
Druckit alkohol den senaste månaden: En halv cider typish
Varit på dejt den senaste månaden: näää
Ätit sushi den senaste månaden: nä och nej tack
Blivit slagen den senaste månaden: Lite nockad blir man alltid på träningarna.

har du någon gång:
1. haft sönder någonting och skyllt på någon annan? Ja de är klart!
2. retat någon så att personen börjat gråta? Inte vad jag kan komma på faktiskt!
3. fällt krokben för någon? Oja! Min favoritsyssla på folk med långa och ostadiga ben!
4. slagit ett djur? nej nej
5. släppt dig och skyllt på någon annan? jovars, mamma brukar få ta smällarna
6. spottat i någons mat? haha nej
7. haft sex med någon du inte visste namnet på? nee
8. ljugit om att du haft sex med någon? najee :P
9. förstört ett förhållande med flit?  well, njee eller jo eller jag vet inte, kanske!
10. varit kär i någon annan under ett förhållande? Ja
12. glömt hur många du haft sex med? hahah, ja gud ja! Det är så många så mina fingrar räcker inte ens till! Eller så var det inte så svårt att räkna till ett.
13. råkat rapa när du hånglat med någon? Nej fy så äckligt det skulle vara. om nån gjorde de på mig alltså :P
14. fuskat på ett prov? Skrivit glosor på handen, haft liten fusklapp och tittat på grannen har väll alla gjort? Fast inte jag.
15. varit kär i din kompis pojk- eller flickvän? Hade en liten crush på en av dom en gång faktiskt. Dock gick det över ganksa fort och ingen fick reda på det så :)
16. onanerat till nyheterna på tv/radio? hahah whoot. Då undrar jag vad som menas med "till". Jag tänder inte direkt på nyheterna, men har säkert hänt att man onanerat nångång medans nyheterna gått på? xD
17. hört dina föräldrar ha sex? ..........
18. klottrat utomhus? Ja, skrev DARIN stort i en tunnel en gång ;D
19. klottrat inomhus? på bänkar i klassrum
20. skrattat åt någon när personen varit ledsen? nej det hoppas jag inte..

hur många:
1. städer har du bott i? en
2. pojk- eller flickvänner har du haft? hm, åh den frågan är så svår. Är 3 månadersförhållande sersöst? för jag menar det är ju ingenting emot mitt nuvarande 14 månaders. Well, ett helseriöst kanske då ^^
3. personer har du hånglat med? Oj, det vet jag faktiskt inte..
4. CD-skivor har du? inte så många faktiskt
5. bankkonton har du? ett vanligt och ett spar
6. sängar har du haft sönder? ingen, tror jag :)
7. par stingtrosor/stringkallingar ha du? 2 som jag fick i 5an på mitt födelsedagsdisco. Använde dom kanske 2 eller 3 gånger. Aldrig mer
8. husdjur har du haft, inklusive nuvarande? Undulaterna Bibopp, Snövit, Nisse och den nuvarade som kallas Felix men som är en kåt liten flicka som är otroligt kär i min bror. Så fort han kom innan för dörran idag (han bor i götet) så burrade hon upp sig (de gör så när de vill se fina ut) och lyfte upp stjärten (som de gör när de vill para sig). Det är nästan lite snuskigt. Sen har jag haft en hamster som hette Molly som inte gick att ta i utan tjocka vinterhandskar, en kanin som hette Dennis och en sommarkanin som jag och Julia delade på, Dixie :) Sen några vandrande pinnar och guldfiskar har även hunnits med i bilden.
9. mobiltelefoner har du haft? 4 eller nått sånt tror jag. Dock inte nya
10. på din polare-lista gillar du egentligen? va?
12. kondomer har du spräckt? hehe
13. personer hatar du just nu? Well, vore dumt att nämna hennes namn, men kan säga att "just nu" hör inte till detta hat mot den tjejen.  
14. killar/tjejer har du varit kär i? Då kom det ju till det där med att veta hur man ska svara på frågan. Pirr i magen har jag haft för många. Men kanske varit kär ordentligt i kanske 4 eller 5
15. gånger har du stukat något? mina handleder är trasigstukade efter snowboardåkningen
16. gånger har du varit på sjukhus? Har aldrig legat på sjukhus själv, varit på akuten tre gånger dock. Och vårdcentralen väldigt många gånger.
17. gånger har du varit på Ungdomsmottagningen? hm, 3 eller 4 med studiebesök och kanske 6 med kondominförskaffning.
18. nyckelknippor har du tappat bort? de håller jag inte reda på

hur gammal:
1. var du när du lärde dig cykla? Fråga mamma, hon borde veta
2. var du när du pussade en kille/tjej första gången? förutom mamma pappa? kanske 6 eller 7
3. är din pappa? 53 tror jag bestämt!
4. är din säng? Det vet jag inte..
5. vill du att din pojk- eller flickvän ska vara? Den jag har nu är ju 21 och de är ju en bra ålder, men jag skulle inte ha något emot att prova på någon yngre i framtiden.
6. bör man vara när man gör sin sexdebut? Det kan jag faktiskt inte svara på. men lite hemskt med dom som blir av med oskulden när de är typ 12-13.
7. bör man vara när man gör sin alkoholdebut? 16 cirkus
8. bör man vara för att få köpa sprit? 20
9. var du när du insåg att tomten inte finns? tror aldrig jag trodde på tomten
10. vill du vara när du får barn? åh, jag vill ju ha barn nu! nee, men kanske 22-24 :)
11. var du när du gjorde din sexdebut? 15
12. var du när du gjorde din alkoholdebut? 15
13. blev ditt äldsta husdjur? Bibopp, han blev 8 tror jag
14. är datorn du sitter vid? 1,5 år
15. är din äldsta kompis? över 50
16. bör man vara för att få hyra porrfilm? 50
17. bör man vara för att få spela våldsspel? 10
18. är ditt äldsta klädesplagg som du fortfarande använder? I donnoo
19. var din mamma när hon födde dig? typ 36 tror jag
20. var du när du började intressera dig för killar/tjejer? dagisåldern


Oj, nu är jag färdig och nu är klockan 02.33. Nåde er om ni inte orkar läsa igenom, som jag har kämpat för att ni ska få lära känna mig bättre nu.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0