See you at the club

Flashback. Helt nytt sound. Helt ny kille. Eller man. Awesome!!
Trodde inte Mr D. skulle få mig på fall igen, men med den här skivan är det nästan omöjligt. Det här är någonting helt annat än de tre tidigare skivorna. Jag vill bara dansa.
Jag vägrar skämmas för att jag haft honom som min favorit och jag älskar att jag nu kan peka och säga "var var det jag sa" när han nu jobbar tillsammans med producenter som RedOne (som förövrigt just nu jobbar med Michael Jackson som ska göra comeback) och när han även blivit hyllad av musikikoner som AmericanIdol Jurymedlemmen Simon Cowel och artisten Akon.
Med skivkontrakt nu i länder som Tyskland och Frankrike är jag nästan säker på att USA snart är lika kära i Sveriges just nu mest framgångsrika artist inom denna gener. Kan man bli annat än stolt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0