intressanta saker om mig. hell yeah

Nämn någon som gjorde dig glad igår När jag fick 20 poäng på apbergets skraplott. yey!
Vad gjorde du kl 8 i morse Jag sov
Vad gjorde du för 15 minuter sedan filade och målade naglarna
Det sista du sa högt Tack
Vad var det senaste du köpte En julklapp
Vad är det för färg på din ytterdörr vit
Tror du på kärlek vid första ögonkastet Nja, förälskelse vid första ögonkastet kanske
Sover du tungt nä, har ärvt mammas lätta sömn
Drömmer du mycket nja, ibland
Mardrömmar nej väldigt sällan
Vilket ämne är roligast i skolan Musikkomunikation och dans kanske
Trivs du med ditt jobb ja absolut!
Favoritklädsel strumpbyxor och klänning
Favoritlåt just nu Oh holy night
Vad ser du om du tittar åt höger en dator med en Lenny bakom..
Vad skulle göra dig glad just nu om datorn framför Lenny sa *poff*
Vad ska du göra härnäst somna
Höger- eller vänsterhänt högerhänt
Humör just nu trött mest
Klädsel just nu trosor
Musik just nu någon låt nothing
Sommarplaner 2009 Festivalsommar!
Hur många kuddar sover du med 4
Spelar du nåt instrument gura
Morgon- eller nattmänniska morgon, definitivt!
Vilka är viktigast för dig The family
Bio eller promenad: promenad.
Är du kittlig: Ja, mest mellan tårna och på rumpan
Snarkar du när jag är förkyld gör jag de.
Stjärntecken våg
Äckligaste insekten myggor och knott
Vad vill du jobba som?  Exakt vad vet jag inte, men helst med barn med handikapp
stökigt eller städat?  städat
vad gör du om du får hicka?  hickar, säger "hyponervifysiskakontradiafragma vibrationer" och hickar igen
Vad längtar du mest efter just nu?  Kalkonen på juldagen
Hur svarar du i hemtelefonen? "hejdetärviktoria"
Hur svarar du i mobiltelefonen?  beror på vem som ringer, men oftast bara hel eller hallå
Antal timmar sömn inatt?  10,5
Sov du ensam?  nej
Vem sov hos dig senast?  Lennart
Vad ser du fram emot?  kommande sommaren
Vad vill du ha just nu?  en massa nya firends
Ved längtar du mest efter?  Old times
Vilken buss åker du oftast? 7 Västerslätt
Vilken årstid är det nu?  vinter

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0