Runaway

okej, jag har mer eller mindre panik eller ångest just nu. Imorgon ska jag gradera till min tredje grad på det bruna bältet, och jag känner mig alls säker på de jag ska visa upp! Katan sitter sådär, kumiten kommer gå åt helvette eftersom jag är så jäkla rädd för han jag ska göra den tillsammans med och grundtecknikerna säger Lenny är helt fel. Det här kommer verkligen floppa totalt.
Men vafan. jag har egenligen ingenting att förlora. Mer än lite respekt kanske, men den går väl vinna tillbaka. Jag ska göra det ändå. Det får gå som det går.

Har blivit dåligt med allmänna uppdateringar då senaste inlägg egentligen var säkert ganska tråkiga för er, men lite smått nödvändiga för mig. Var tillexempel bara tvungen att skiva ner mina feelings för Flashback, och länken för gratis presentkort är bra, för om ni blir medlemmar betyder det att jag får poäng. Och det är inte dåligt.

Men annars så har ju skolan börjat igen efter min två veckor långa praktik. Känns bara bra för jag måste erkänna att jag saknat H;arna, Soff och Linnéa under tiden vi var borta. Btw så fick jag en väldigt fin kommentar av Sofie igår då hon sa att jag är så väldans snäll. Och när jag tänkt på det lite grann, så måste jag nästan hålla med. Jag är ju himla snäll, och omtänksam och givmild. Visst är jag det? Okej, jag kan vara elak också, det är inte så jag menar. Men överlag så är jag nog väldigt snäll. Jag gillar bättre att ge än att få och det bästa jag vet att göra någon annan glad.
Well well, nu kanske jag blev lite väl självgod. Men det måste man nästan få vara ibland.

Annars har jag börjat shoppat lite julklappar som bland annat en organsmator till mamma (låter mycket mer vulgärt än vad det är. Det är en huvudmassagesak ) och även present till far och Lenny. Har dock mycket kvar, måste fortsätta leta de jag hade tänkt ge bort till mina bröder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0