Nytt pussel på G!

Hej Hej.

I Torsdags var jag på poetryslam. Det var mkt mkt roligt!! Vi fick till och med vara jury och alla deltagarna var jättebra. Ska absolut gå på den andra delfinalen på Schmäck den 2/5.
Annars var alla hjärtans dag en bra dag med käk på megazone och sen biljard. och puss på dig min kära :)

Har köpt ett nytt pussel som är grymt snyggt. Ska göra det till en tavla som ska hänga i mitt nya rum.
Satt och tänkte på en sak som stod i Katarina Von Bredows bok "Den jag vill vara". Att pussel är så bra på något sätt. Antingen passar bitarna, eller så passar dom inte. Antingen rätt eller fel liksom. Finns inget mellanting. Det är skönt med pussel, ibland behöver man något som inte har något mellanting.

Ikväll har jag varit med Julia och vi har tillsammans med mamma gjort ännu en spännande maträtt nämligen roclett. Det var mkt gott.
Sen blev det nostalgi med DarinDVDn och tjejsnack till Lenny kom :)

Har fått tillbaka min huvudvärk, så nu ska jag lägga ner datan en stund eftersom jag nästan tror att det är den som är orsaken.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så jag har saknat dig!

2008-02-17 @ 13:30:03
URL: http://www.juliiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0