I wish there were nights where I was never alone

Godmorgon.
Den här helgen har nog varit den skönaste och mest välbehövda på länge. Har mest tagit det lugnt vad jag kan komma ihåg. Umgåts med min underbara pojkvän och chillat i kollektivet.
Spelade bowling i lördags också. Grymt kul! Jag var bättre än vad jag kom ihåg i af och jag spöade både Anna och Lenny! ;)
Jag är less på snön som aldrig kan bestämma sig hur den vill ha det. Först kommer det massor, sen smälter det bort, sen kommer det massor också smälter det bort. Det får hellre bli sommar om det ska va på det här viset.
Var ute på längdskidor igår iaf. Mest bara för att träna upp kondisen men upptäckte att det fakiskt är både kul och rogivande. Kommer göra det fler gånger i vinter, om nu snön tillåter det vill säga....

Jag har inte träffa Julia på jättelänge. Det är jättetråkigt.
och förestän så är Vickan död. 4-ever!!

Jag ska på anställningsintervju nästa vecka!! Det är grymt spännande för jag har aldrig varit på sånt förut. Jag har sökt jobb som kontaktperson/ledsagare till funktionshindrade ungdommar. Jag är värsta glad för om jag får det jobbet så betyder det lite pengar till sommaren. Vilket behövs!! Skåne skåne skåne. CBY CBY CBY

Nu börjar min lektion så bäst jag drar mig diåt.
Tjosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0