Ett fartfyllt lov

I Lördags åkte jag till Hemavan med the Karlsson Family. Grymt härligt. Måndagens snowboardåkning var nog den bästa på flera år. Log konstant påväg ner för backarna. Och just då tyckte jag att jag var kung på snowboard, bäst av alla. Även om så nu inte är fallet. Och trotts att min ena vad gjorde ont efter varje vänstersväng så var helgen väldigt lyckad!
Tack för att jag fick hänka på :)
Och tillbaka till hemavan om cirkus två veckor igen!!

Har umgåtts med min käre pojkvän dessa två dagar sen jag kom hem och nu bär det av igen. Denna gången till Ljusdahl och EWP. Kommer bli helmysigt, det är jag säker på. Taggar dock inte buss i 5 timmar. Och taggar inte att lämna dig hemma igen.

Snooker med pappa idag också btw! Tror att han är lite impad ändå, eller i alla fall stolt. Det känns bra. Och det vore rätt najs om han sponstrade mig med en kö (A)

Nu ska jag packa och sedan dra till Ålidhem.
See you later, aligator.
bye

Couldn't buy me happiness
I'm happy as it is
If love still counts for something
If love's the greatest gift, then
I'm already, I'm already rich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0