three little birds

Helgen har varit otroligt skön, välbehövd och alldeles för kort. I Fredags blev det BertFjärt med Anna och Lenny. Nostalgi till 1000.
På Lördagen blev det matteplugg och skogspromenad. På kvällen spelade vi med Andra ord också fotade jag fakir tillsammans med Anna :) Blev en del helt okej bilder.
Igår blev det även då matteplugg och skogspromenad. Och jag är inte det minsta klokare på matten, IG here i come? funkioner, grafer och proportionaliteter kan ta sig i röven.
Men snart kommer lovet vilket kommer bli extreeeemt skönt. Fjällen i 3 dagar och sen ska jag bara chilla.

För övrigt är jag ganska stressad eftersom jag har rätt mkt i skolan att göra. Men det ordnar sig nog.
Imorgon ska jag träna karate för första gången på väldigt många veckor. Är lite nervös eftersom jag fortfarande har lite ont i lungorna. Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag jobba på hemsidan.
pusspuss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0